Z MIŁOŚCI, A NIE Z LENISTWA

Wielu badaczy zachowań nabywców rozróżnia ciągłe na­bywanie tej samej marki w następstwie lojalności od przy­wiązania związanego z nawykiem. Według J. 0’Shaughnes- sy’ego lojalność oznacza „wierne przywiązanie do marki na dobre i złe” i jest oparta na osobistej więzi nabywcy z mar­ką. Z kolei Q’ak pisze ten autor) „(…) konsumenci, którzy mają nawyk kupowania określonej marki, niekoniecznie mu­szą być z niej w pełni zadowoleni; na ogół sądzą, że trud­ności lub koszty zmiany marki przeważają nad prawdopo­dobnymi korzyściami; zdarza się też taka sytuacja, że nie ma innych rozsądnych alternatyw poza daną ofertą, a konsu­ment nie chce całkowicie zrezygnować z produktu (przykład: komunikacja miejska)”. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.