W SYTUACJACH SILNEGO ZAANGAŻOWANIA

  • W sytuacjach silnego zaangażowania konsument odczuwa ryzyko związa­ne z zakupem, a więc podjęcie decyzji wymaga większej uwagi i posiadania większej liczby informacji. Według sza­cunków w trakcie naszego życia zakupy „mocno angażują­ce” stanowią tylko 10% naszych zakupów, ale wydajemy na nie aż połowę wszystkich pieniędzy przeznaczonych w życiu na zakupy. Jednak (co dowodził Herbert Krugman w 1965 roku) przy zakupie gumy do żucia, pianki do golenia, kukurydzy w pu­szce czy benzyny odbiorcy są słabo zaangażowani, co się wiąże z faktem, iż dowiadują się o markach tychże produk­tów przypadkowo .Zakupy słabo angażujące konsumenta, z racji niewielkiego ryzyka, jakie ze sobą niosą, nie wzbudza­ją u nabywcy większego zainteresowania ani nie skłaniają go do poszukiwania informacji o produkcie (kupujący stara się zminimalizować wysiłek związany z kupnem).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.