W REKLAMIE TRANSFORMACYJNEJ

W reklamie transformacyjnej emocje, do których się ona odwołuje, są ściśle związane z motywacją nabywcy. Wiary­godność emocjonalna jest elementem kluczowym i w zasadzie jedyną korzyścią marki. Właściwa realizacja reklamy jest sprawą kluczową — marka i korzyści, jakich dostarcza, muszą być odbierane jako autentyczne. Reklama musi prze­nieść konsumenta w stan emocjonalnej identyfikacji z użyt­kownikiem marki. W przeciwieństwie do reklamy informacyjnej, w przypad­ku reklamy transformacyjnej istotne jest, by konsumenci polubili reklamę. Są tego dwa powody. Po pierwsze — doty­czy ona dóbr, w odniesieniu do których reklama odgrywa w wyborze marki relatywnie większą rolę niż w przypadku zakupów mocno angażujących nabywcę (tam liczy się głów­nie produkt zapewniający wyjątkową użyteczność)

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.