UMIESZCZENIE REKLAMY W ODPOWIEDNIM NOŚNIKU

To, czy umieszczenie reklamy w określonym nośniku będzie równoznaczne z efektywnym kontaktem, zależy m.in. od: wielkości (długości reklamy);kontekstu, w jakim reklama się pojawia (charakter czaso­pisma, rodzaj tekstów zamieszczonych „obok” reklamy itp.);nastroju odbiorcy;liczby reklam w danym medium.Teorię trzech uderzeń potwierdza wiele badań, m.in. Coli- na McDonalda z Brytyjskiego Biura Badań Rynku. Według McDonalda jedno zetknięcie klienta z reklamą ma skutek „mniej niż przeciętny”, ponieważ jest to za mało, by „prze­bić się” przez natłok reklam konkurencji. Osoby, które miały dwa i więcej kontaktów z reklamą danej marki, wykazują o 5% większe prawdopodobieństwo jej zaakcep­towania niż jej pominięcia. Te same badania dowiodły jednak, iż trzeci kontakt z reklamą Gak i każdy kolejny) nie jest skuteczniejszy od drugiego, co prowadzi nas do przypu­szczenia, iż być może w pewnym momencie „dużo” staje się „za dużo”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.