SPONSORING, CZYLI COŚ ZA COŚ

Inną formą promowania się firmy jest sponsoring. W spor­cie, w muzyce popularnej, w programach telewizyjnych co­raz częściej pojawiają się sponsorzy. Sponsoring objawia się w świadczeniach wzajemnych obu partnerów, tj. sponsora i sponsorowanego, przy czym sponsor stawia do dyspozycji sponsorowanemu określoną sumę pieniędzy i/lub innego rodzaju zasoby, a sponsorowany wykonuje ze swej strony, uprzednio określone, świadczenia wzajemne na rzecz spon­sora, które pośrednio lub bezpośrednio przyczyniają się do osiągnięcia celów marketingowych sponsora. Sponsorzy, którymi są zwykle dobrze znane na rynku firmy i marki (Marlboro, Philips, Coca-Cola), pragną w dyskretny sposób „sączyć” do głów klientów — widzów bądź uczestników sponsorowanych imprez — swój znak firmowy i slogan. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.