REKLAMA W PRASIE CODZIENNEJ

Gazety nie wymagają od zleceniodawców zbyt długiego okresu „wyprzedzenia”, a więc składania reklam na kilka tygodni czy miesięcy przed datą ich publikacji (co jest wadą czasopism). Nie od rzeczy będzie też wspomnieć, iż według wielu źródeł amerykańskich reklama w gazetach codziennych jest najbardziej wiarygodną, najczęściej wykorzystywaną przez konsumentów (gdy jest nam potrzebny hydraulik albo fa­chowiec od napraw telewizorów) i najbardziej poszukiwaną formą reklamy.Zaletą gazet regionalnych, rzadko docenianą przez agen­cje reklamowe i ich klientów, jest możliwość testowania różnych wersji reklam po to, by w droższej prasie ogólno­polskiej wykorzystywać tylko te najskuteczniejsze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.