REKLAMA RADIOWA

Reklamy radiowej trudniej jest uniknąć niż telewizyjnej czy prasowej. Piloty przy radioodbiornikach są mniej rozpo­wszechnione niż w telewizorach, a stronę reklamową w gaze­cie łatwiej przerzucić, niż podejść do radia, by poszukać stacji nie nadającej akurat reklam. Reklama radiowa jest relatywnie tania i to w kontekście nie tylko kosztów jej wyprodukowania (bywają one nawet kilkasetkrotnie niższe od kosztów produkcji reklamówek telewizyjnych), lecz także kosztów emisji. Dzięki swej relaty­wnej „taniości” reklama radiowa sprzyja budowaniu planów mediów z wysokimi wskaźnikami częstotliwości emisji re­klam, a poprzez częste powtarzanie reklam pozwala po­szerzać zasięg akcji reklamowej.

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.