PRZEWAGA NAD INNYMI MEDIAMI

Wreszcie radio ma tę przewagę nad innymi mediami, iż wyprzedzenie, z jakim muszą być rezerwowane czasy emisji reklam, jest krótsze niż w telewizji czy czasopismach. Moż­na zbudować kampanię reklamową w radiu, korespondu­jącą z aktualnymi wydarzeniami, zmianami na lokalnym rynku, ba, nawet pogodą — w telewizji jest to niemal nie­możliwe. Wadą radia jest ulotność — reklamy radiowe są bardziej ulotne niż telewizyjne czy prasowe. Radio często słuchane bywa „w tle”, stanowi „muzyczną tapetę”, co powoduje, iż szanse na dotarcie pojedynczej reklamy do świadomości ra­diosłuchaczy nie są duże. Odsetek konsumentów słuchających danej stacji o okreś­lonej porze jest z reguły niewielki, co jest pochodną dużej liczby stacji radiowych, spośród których może wybierać słuchacz.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.