PODSTAWOWY CEL KAŻDEGO PLANU MEDIÓW

Wiemy jednak, iż zbyt mała liczba kontaktów klienta z reklamą powoduje, iż jest ona nieskuteczna. Wynikałoby to z tego, iż wpierw należy ustalić pewną minimalną często­tliwość reklam, a dopiero później dostosować do niej zasięg kampanii reklamowej. Podstawowym celem każdego planu mediów powinno być maksymalizowanie zasięgu reklamy przy osiągnięciu minimalnego efektywnego poziomu częstotliwości (mie­rzonej w odniesieniu do długości cyklu ponowienia zakupów) po jak najniższym koszcie. Punktem wyjścia do zbudowania planu mediów powinno być zatem określenie minimalnej efektywnej częstotliwości reklamy, a dopiero później możliwego do osiągnięcia (przy danym poziomie budżetu kampanii) zasięgu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.