PLAN MEDIÓW

Decyzje dotyczące sposobu wydatkowania pieniędzy w mass mediach są formalizowane w planie mediów. Obej­muje on siedem obszarów Oto one. Docelowy krąg odbiorców reklamy.Elementy kreatywne plus treści do zakomunikowa­nia odbiorcom.Analiza planu mediów głównych konkurentow.Decyzje odnośnie do mediów:o wybór tzw. intermedia, czyli spośród konkurują­cych mediów (telewizja, radio, dzienniki, czasopis­ma, reklama zewnętrzna);o wybór tzw. intramedia, czyli wybór w ramach usta­lonych wcześniej nośników (konkretny tytuł praso­wy, określona stacja radiowa, dany kanał telewizji).Dane odnośnie do sezonowości sprzedaży (zmienne obroty w różnych porach roku) i sprzedaży.Rozstrzygnięcie: zasięg czy częstotliwosc.Budżet.

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.