NIE TRZEBA ZACZYNAĆ OD KOSZTOWNYCH BADAŃ

Decyzja w zakresie zdefiniowania celu reklamy i decyzja o wyborze docelowej grupy odbiorców oraz ustalenie obie­tnicy muszą się opierać na informacjach czerpanych z róż­nych źródeł. Wiele przydatnych informacji „leży” w zasięgu ręki i do­stęp do nich jest stosunkowo niedrogi. Przede wszystkim należy sięgnąć po dokumenty zgromadzone w dziale księgo­wości firmy. Można z nich wysnuć wiele pożytecznych wniosków. Przykładowo, producent dóbr przemysłowych może określić udział największych odbiorców w obrotach (zyskach) firmy. Możliwe jest też zbadanie udziału poszcze­gólnych rynków geograficznych (województwa, makroregio­ny) w obrotach firmy, co pozwoli, z jednej strony, ziden­tyfikować odbiorców reklamy, a z drugiej — ustalić jej zasięg geograficzny.

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.