MOTYWACJA POZYTYWNA

Motywacja pozytywna to: zaspokojenie zmysłów (poszuki­wanie dodatkowej stymulacji fizjologicznej, „bawienie się” produktem), pobudzenie intelektualne (poszukiwanie dodat­kowej stymulacji psychologicznej; opanowanie produktu, np. komputer domowy) oraz akceptacja społeczna (szukanie uznania u innych). Motywom negatywnym odpowiada informacyjny typ reklamy, dający odpowiedź na pytanie: „Dlaczego warto kupić markę?”. Taka reklama przekazuje informacje o mar­ce i jej zaletach (usunięcie problemu, uniknięcie problemu itp). Motywy pozytywne wiążą się z reklamą budującą wize­runek marki, modyfikującą sposób jej postrzegania przez konsumenta, kreującą jej obraz w taki sposób, by kon­sument odniósł wrażenie, iż marka oferuje mu swoiste na­grody (zmysłowe, intelektualne, społeczne). Innymi słowy, reklama obiecuje pozytywną transformację konsumenta.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.