LOJALNOŚĆ

  •  Lojalnych ze względu na wartość ekonomiczną zakupu — to konsumenci, którzy przywiązują się do danej marki, gdyz jest ona tańsza od rywali; segment ten wydaje się być znaczący w warunkach polskich (duży odsetek nabywców proszku do prania, lojalnych wobec proszku E; nabywców szamponu, lojalnych wobec marki Familijny; konsumen­tów ketchupu, lojalnych wobec Kotliny); lojalność, ze względu na wartość ekonomiczną zakupu, nie oznacza bynajmniej, iż konsument nie zwraca uwagi na jakość musi być ona przynajmniej satysfakcjonująca; lojalnych z „inercji” wobec marki — to konsumenci, którzy kupują daną markę niejako z pokolenia na pokole­nie; w takim przypadku powodzenia marki można upatry­wać w jej długim żywocie na rynku — w Polsce takim przykładem może być (chyba?!) Ludwik czy margaryna Mleczna.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.