INTERMEDIA

Menedżerom z reguły najwięcej kłopotu sprawia podjęcie decyzji dotyczącej wyboru w ramach ustalonych już mediów. Przypuśćmy, że jako podstawowe medium wybraliśmy cza­sopisma, a konkretnie — tygodniki kobiece. Pojawia się wówczas pytanie — który nośnik wybrać „Tinę czy „Panią domu”. Jeśli zaś wybraliśmy radio, to ZET czy RMF. W dokonaniu prawidłowego wyboru powinny dopomóc trzy kryteria oceny nośników. Czy dany nośnik (stacja radiowa, tytuł prasowy) gwarantuje dotarcie do docelowego segmentu rynku? Co z tego, że „Poradnik domowy” czyta regularnie kilka milionów kobiet, skoro sprzedajemy sprzęt wędkarski? Jeśli oferuje się taki produkt, to lepiej ogłaszać się w „Wiadomościach wędkarskich”, mimo iż krąg czytelników jest pewnie 20-krotnie mniejszy niż „Poradnika domowego”!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.