INTENSYWNI UŻYTKOWNICY

Kierujący się ceną są często intensywnymi użytkownikami (heavy users) danego typu produktu (np. dotyczy to pala­czy). Z powodu ograniczeń finansowych albo niedostrzega­nia istotnych różnic między konkurującymi markami wybie­rają zawsze tę, która jest akurat najtańsza. Nie kupujący danego typu produktu to konsumenci, którzy, przykładowo, zamiast kupować gotowy majonez w słoiczku, przygotowują go sami w domu; zamiast używać proszku do prania, piorą w mydle; zamiast chusteczek do czyszczenia szkieł okularowych używają zmoczonego ręcz­nika. W ich przypadku wstrzymywanie się od zakupu dane­go typu produktu może mieć swoją przyczynę w:cenie (np. kobieta, która zdaje sobie sprawę z odmładzają­cego działania serum, ale mimo chęci jego nabycia nie może sobie na nie pozwolić);postrzeganiu wartości produktu (np. rodzina, którą stać na pójście na obiad do restauracji, ale tego nie robi, gdyż pani domu wylicza, iż cena obiadu w restauracji jest, w jej odczuciu, zbyt wysoka w stosunku do wartości skład­ników i oszczędności czasu);braku potrzeby — konsumenci mogą nie odczuwać po­trzeby, którą dany produkt zaspokaja (płyn odświeżający do ust), wobec czego wstrzymują się od zakupu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.