BY ZWRÓCIĆ UWAGĘ ODBIORCY

Reklama tychże produktów musi być więc wyjątkowo interesująca, by zwrócić uwagę odbiorcy. Celem reklamy nie jest w tym przypadku obszerne argumentowanie, lecz przekazanie na­zwy markowej oraz bardzo prostego, łatwo zapadającego w pamięć sloganu związanego z marką. Działanie reklamy w tym przypadku bardzo przypomina psy Pawłowa i kon­cepcję odruchów warunkowych. Reklama (bodziec) próbuje w tym wypadku sprawić, by konsumenci wiązali z marką jakieś przyjemne lub unikalne skojarzenia. Poprzez powta­rzanie tychże asocjacji reklamująca się firma ma nadzieję, że ten przyjemny, wyjątkowy wizerunek marki sprowokuje konsumentów do zakupu (reakcji).

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.