Reklama musi zaciekawić odbiorcę

Reklama, która ma pomóc w sprzedaży musi zaciekawić klientów na tyle, aby się zastanowili nad kupnem. Jeżeli reklama nie zainteresuje to znaczy, że nie spełniła swojego zadania. Zwłaszcza, że reklam jest bardzo dużo, są praktycznie wszędzie, w gazecie, radiu, telewizji czy Internecie, nawet na ulicy nie jesteśmy od niej wolni, bowiem są dookoła billbordy oraz równe plakaty reklamowe. Aby się przebić ze swoją reklamą trzeba mieć dobry pomysł i odpowiednie wykonanie, które zaprezentuje wyjątkowość naszego przekazu. Prywatnie człowiek nie jest w stanie temu podołać i dlatego wynajmuje odpowiednią firmę reklamową, która w sposób profesjonalny zajmie się promocją firmy czy produktu. Reklama nie zawsze jest zauważalna czasami bowiem jest tak zrobiona, że praktycznie w sposób niezauważalny dla klienta realizuje oczekiwane zyski. Reklama, która oficjalnie nie reklamuje w sposób oczywisty niczego, jest reklama na przykład herbaty, którą pije znany aktor i ten już fakt, który w przyszłości kojarzył się będzie z tym aktorem oraz konkretnym gatunkiem herbaty, której picie sprawiało mu tyle przyjemności. Taka reklama interesuje ludzi i będzie miała wpływ na sprzedaż.

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.