Częściej wybieramy reklamowane towary

Wielu ludzi nie znosi męczących agresywnych i głośnych reklam, które przerywają nam na przykład ulubiony program telewizyjny. Albo nagle wyskakujących okienek na stronach internetowych, których nie da się zamknąć. Reklama otacza nas wszędzie. I nie zawsze jesteśmy w stanie jej unikać, tym bardziej, ze staje się ona coraz bardziej natarczywa. Czasem nasuwa się pytanie, czy taka reklama, natrętna, agresywna, może dotrzeć do klienta i zachęcić go do kupna reklamowane towaru? czy raczej działa ona w przeciwną stronę. Mimo, iż taka reklama nas denerwuje, to zapada w naszej głowie i w jakiś sposób nasza pamięć ją rejestruje. Badania dowodzą, ze ludzie chętniej kupują towary, które widzieli na reklamach niż towary zupełnie nieznane. I dlatego mimo, iż czasem reklama nas drażni, to i tak stajemy się jej niewolnikami. Towar reklamowany prawdopodobnie trafi do naszego koszyka. Właśnie ten zareklamowany w mediach, a nie ten, które w ogóle nie znamy. Reklama to dla nas źródło informacji o towarze. Dlatego chętniej wybieramy to co znamy.

Witaj na moim blogu! Jestem studentką kierunku kultura w mediach i komunikacji na Uniwersytecie w Częstochowie. Dziedzina mediów to ogromna część mojego życia, dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Jeśli podobają Ci się wpisy jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania wpisów 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.